čtvrtek 23. února 2012

Cvičení s Jillan Michaels

Rozhodla jsem se, že svůj život změním a to razantně.To jsem ještě nevěděla, co mě čeká..... Néé dělám si srandu, tak strašný to není :D.Ale ať už se dostanu k cíli. Začala jsem cvičit podle Jillian Michaels.Po třiceti dnech vám určitě napíšu jaký je výsledek, ale zatím ( cvičím 5 dní) mě docela bolí tělo a to k tomu chodím na tréninky Street dance, který dělám závodně. Takže si myslím, že když to začne dělat nikdo, kdo necvičí ani jednou do týdne, tak si myslím, že bude parádně utahaný. O tomhle cvičení jsem se dozvěděla od Lili, která podle toho také cvičí.  Pro pokračování klikněte další informace.
Předem upozorňuji, že se jedná pouze o můj názor

O čem je tento program?
Tento program lze stáhnout z internetu a je rozdělen na 3 levely. Celý program trvá 30 dní.Já jsem zatím u prvního levelu, který začíná zahřátím(2minuty), které je velice důležité.Jako druhé je kardio (poskakování), který je střídáno s posilováním a celých 20 minut se to střídá a na konci je protahování( po kterým se cítíte jako by jste měli umřít, ale na jednu stranu máte pocit, že už to konečně máte za sebou). Co je na tom pozitivní je to, že vás celou dobu Jill podporuje a říká, že to zvládnete (ovšem pokud neumíte anglicky, tak je i to na prd :D).Samozřejmě to není výmluva, že kvůli tomu to nemůžete dělat, vůbec. Podle Jill to pochopíte, protože vše, co říká vám i ukáže.

Jak často se má cvičit a co pauzy?
Máte cvičit každý den aneb jak Jill říká, že když chcete co nejrychlejší výsledky musíte pro to něco udělat :-)No a na pauzy u tohoto cvičení můžete zapomenout, jelikož chcete zhubnout(zpevnit) své tělo během pouhých 30 dní tak musíte tvrdě makat a najít si průměrně 30 minut denně na toto cvičení :-).

Nebude to na mě moc těžké?
Bude, to neříkám, že ne. Ale je tu jedno plus pro ty, kteří s cvičením začínají je tu verze začátečníků a pro ty, kdo si troufnou je tu program pro pokročilé.

Takže co na konec..
Určitě si myslím, že je to dobré pro zpevnění svalů :) A doufám, že vám tento článek pomohl zvážit vaše možnosti :)
Doufám, že toto je pro vás motivace->

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše názory :)