pátek 16. listopadu 2012

Essence Cherry Blossom Girl - 01 Fortune Cookie

Zdravím a krásnou sobotu ! :)
 Dneska bych se s vámi koukla na zoubek tomuto laku od Essence. Tento lak je z kolekce Cherry Blossom Girl  je moc hezký :) . Ale jelikož jsem to fotila na umělým světle, tak vypadá spíš jako když jste onemocněli žloutenkou :D , ale vůbec se nebojte je to taková žluto- oranžová barva s maličkými třpytkami - mimochodem moc hezká.  :)  Jinak tento lak má celkem dobrý krycí schopnosti, takže dokáže zakrýt už pomocí 2 vrstev. Pokus jste si ho kupovali, když byla ještě tato kolekce v prodeji tak stál něco okolo 45 Kč. Což bych asi nedala jelikož je to docela malý lak a já normálně takovýhle barvy moc nenosím, ale já jsem si tenhle lak koupila až ve výprodeji za 25 Kč, takže si myslím, že je to solidní cena. 
Ps : Nevýhodou tohoto laku, že je vidět různé nedostatky :). - Celkem blbý pro ty, kteří moc nemají rádi lakování. 
A co vy máte rádi tyto barvy laků ? :)

1 komentář:

  1. tak ja som takuto farbu ešte nikdy neskúšala. Vyzera to ale zaujímavo.
    Mám asi najradšej rozne červene a ružové odtiene.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše názory :)