úterý 10. dubna 2012

New In

 Zdravím a krásný čtvrtek přeji :) !
Takže jsem si říkala, že už jsem dlouho neudělala New In post, tak tady ho máte - aby jste si nemysleli, že jsem zapomněla nakupovat to vážně ne :D- i když by se to občas hodilo vzhledem k mě kartě :D . Začnu s první věcí :) Nedávno jsem se poohlížela po nějakém peeling a vzala jsem si ten od Loreal :). Zatím je pořád v " testovací " fázi, ale až ho dotestují tak vám určitě dám vědět :). No a co už jsem dlouhou dobu sháněla byli baleríny, které by měli účel, jak elegantní, tak aby se dali vzít ke všemu :).

 No a tak jsem vyrazila se poohlídnout po obchodech a narazila jsem na tyto, které se mě zdají sice jednoduché, ale zajímavé :).  No a ty zbývající věci jsou Dermacol maska a Eladen - na vlasy, nehty, pokožku - jen doufám, že pomůže :). Se vším vás ještě podobněji seznámím  v recenzích. :)
Jinak přeji krásný zbytek dne :) 
A co vy co jste nakoupili v poslední době ? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše názory :)