čtvrtek 7. června 2012

L´oréal Paris :Elseve Arginine Resist X3

Zdravím a krásný pátek ! :)
Dlouho jsem se vám neozvala co ? Ale tenhle týden je vážně nějaký uspěchaný.A taky jsem si říkala, že jsem už hodně dávno vám nezrecenzovala nějaký ten produkt z vlasové kosmetiky a tak ten to snad trochu napravím. Asi před měsícem jsem si koupila Elseve Arginine Resist X3, který má zlepšovat pevnost vlasů, má vyživovat od kořínků a vlasy po něm mají být odolnější. V tomto šampónu mají být obsaženy Arginin a protein( neboli proteinový derivát).
Řekla bych, že je určitě pravda, že vlasy po tomto šampónu nevypadávají tolik vlasy. Ale určitě nečekejte, že vám spraví například roztřepené konečky nebo podobně. Ale, co je určitě plus tohoto šampónu je jeho krásná svěží vůně ! :)Použití je úplně stejné jako u všech těchto šampónů. A dostupný je také velmi snadno, stačí jen dojít do nějaký té drogérie. A cena se pohybuje okolo 100Kč - což bych řekla, že také jde.

A co vy máte rádi tyto drogérkové šampóny ? 
Jakou značku šampónů by jste  mi i ostatním doporučili ? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše názory :)