středa 27. června 2012

New in

Zdravím a krásný čtvrtek, 
tak už se nám ty prázdniny a všichni to známe, že před prázdninami jsi musíme udělat zásoby ( teda, alespoň já jelikož většinou jsem mimo Prahu a do Prahy se kouknu leda, tak když jedu na letiště a na dovolenou ), ale myslím, že všichni jsme nějak tak zvyklí víc nakupovat v tomhle období. Ani nevíte, jak už se těším na víkend, jelikož jsem minulý víkend trávila čištěním našeho bazénu a už se těším až ho konečně až ho vyzkouším a ještě má být tak krásně :).,což je úplně perfektní . :) Věřím, že i vy se těšíte na víkend a taky na pátek.. to víte v pátek se musí jít zapít vysvědčení. :) Jinak ohledně těch věcí, co jsem koupila, tak to jsou převážně laky jelikož jich není nikdy dost a navíc v létě je skoro nutnost mít nalakované nehty :). A potom jsem si koupila tužku na oči  - obyčejnou černo a také jsem nemohla zapomenout na můj pudr od Astoru a odličovací tampony, které už mi docházeli :). 
Přeji vám krásný zbytek dne. :)
A co vy jste si v poslední době koupili ?? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše názory :)