pondělí 10. září 2012

Nails post

Zdravím všechny po dlouuuhé době,
mám trošku teď frmol, jelikož se snažím si udělat autoškolu :D . Takže až se nějak tak ustálím, tak tento blog uvedu pořádně do provozu ! :) Jinak dneska jsem vám chtěla ukázat nápad ze stránek the beauty department myslím si, že tento web má skvělé inspirace a je nutné některé vytknout a určitě tato inspirace za to stojí jí zviditelnit :). Vypadá sice na jednu stranu obyčejně, ale krásně. Já osobně jsem si teď oblíbila tmavé laky takže nevím jak vy, ale je to momentálně moje úchylka :D , ale jsou i světlé inspirace a tak si myslím, že si každá z nás najde něco, co se jí bude líbit :).
A co vy jaké barvy laků teď nejčastěji lakujete :) ?
by the beauty departmant

by the beauty department.com 

1 komentář:

  1. Já miluji stříbrný(ovšem né třpytkový) lak, který jsme si koupila letos v létě, vydrží dlouho jelikož dobře drží, nosím ho nejčastěji a nejraději :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše názory :)