neděle 14. října 2012

Zdravím zpět

Zdravím vás po delší době, 
a chápu, že už mi skoro nemůžete věřit, ale opravdu od tohoto pondělí se na to chystám vrhnout. Jelikož jsem toho teď měla moc, ale snad se mi blog znovu podaří obnovit na plno. A teď, na co se můžete těšit a na co já vás můžu navnadit. Takže v následujících dnech by se tu měl objevit článek o second handech, který bych vám rozdělila do několika týdnu jelikož ani nemůžu uvěřit kolik toho z nich mám, pak určtě se tu objeví nějaká kosmetika a péče o sebe. No doufám, že jsem vás alespoň trochu navnadila. :) 
A na závěr bych chtěla poděkovat svým pravidelným čtenářům, kteří mě nepřestali číst ani o této velkkééé pauze :). Děkuju moc 
Ps. : Kdyby jste měli nějaký nápad na téma,které by jste ode mě rádi viděli, tak mi určitě napište do komentů :).
Krásný zbytek dne :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše názory :)