pondělí 29. října 2012

Vlasová kosmetika : Gliss Kur Total Repair

Zdravím a krásné úterý, 
Dneska tu mám článek o mé vlasové kosmetice a to o masce od Gliss Kur- Total  Repair. Na tuto masku jsem narazila jen náhodou, jelikož mi kamarádka řekla, že potřebuje zajet do čínské tržnice, že tam mají spoustu věc za poloviční cenu než v normálním obchodě. Tak jsme jeli a když jsme tam dorazili, tak já jsem okamžitě zamířila do regálů s drogérií. Je to neskutečné a nemohla jsem tomu sama věřit, ale spousty věcí tam měli o polovinu levnější.No a taky jsem uviděla tuto masku, kterou mi doporučila . 

A teď k samotný masce. Maska má takovou mazlavou konzistenci, díky které se tato maska nanáší skvěle na vlasy. Jinak tato maska se musí nechat působit 1 minutu a pak jí smýt. Je moc příjemná, nemastí, což bych řekla, že je velké pozitivum, jelikož u některých masek se to stává. Je určena na suché a poškozené vlasy, což bych řekla, že suché to bych řekla, že v tom tato maska pomáhá. Ale určitě na roztřepené konečky není žádná maska, která by uměla dát roztřepené konečky zpět dohromady v jeden vlas.


Maska má taky nádhernou vůni, kvůli který jsem si jí především oblíbila a koupila.Takže si určitě nějakou masku znovu koupím jelikož mi jich vonělo víc. Stála mě asi 60 Kč, ale  normálně stojí asi něco okolo 120Kč. Je jí 200ml a to si myslím, že i za 120 kč jde :).
Tak to je všechno. :)
A co vy a masky na vlasy máte s nimi dobré zkušeosti? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše názory :)