pondělí 19. března 2012

Avon SuperShock Mascara

Zdravím, dneska bych vám chtěla představit mojí oblíbenou řasenku, ke který ani nevím, jak jsem přišla, ale myslím, že jsem jí dostala jako dárek :) (bohužel mi teďkon došla).Pro mě je ideální, takže si jí určitě ještě koupím :), ale chci vyzkoušet taky nějakou změnu, takže nejspíš vyzkouším nějakou tu Maybellinku. Myslím si, že řasenka vám musí sedět na první vyzkoušení :), a že řasenky obecně jsou dost inviduální věc :).Existuje spousta podobných řasenek od Avon, akorát mají jiný obal. Co tato řasenka slibuje -  takže slibuje 12x větší objem, jedním tahem - upřímně si myslím, že každá řasenka to trochu přeceňuje a nadsazuje :),ale co můžu říct, tak to je to, že ten objem dodá( opravdu dobře dodá) , ale myslím si že 12x větší objem neudělá skoro žádná řasenka.Cena- myslím si, že cenově je taky dostupná, co jsem se koukala na internetu, tak něco okolo 120 Kč a Objem řasenky je 10 ml. Takže si myslím, že tato řasenka je dost obstojná ! :) Například oproti Astorce, která stála daleko víc a měla naprosto hnusný kartáček, který slepoval řasy.
Jedna vrstva řasenky :)

5 komentářů:

  1. Tuto riasenku som este neskusala, ale mala som z Avonu viaceré, Super Extend alebo Super Curlacious (tu mam teraz) boli tiez dost dobre. Tuto som este nemala, musim otestovat :) A suhlasim s tvojim nazorom, ze riasenky su velmi individualne, kazdemu vyhovuje nieco ine...

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem jí dokonce dvakrát, dřív mi vyhovovala, když to byla novinka, teď už bych jí ale nechtěla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Great mascara! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše názory :)