pondělí 5. března 2012

Recenze: Sprchový gel

Takže dneska tu máme úterý a já bych vám chtěla představit můj nový sprchový gel, který jsem si zamilovala díky jeho vůni :) Vím, že je to trochu divné psát o sprchovém gelu, ale alespoň budete vědět co si koupit až přijdete do drogerky. Je to tedy sprchový gel od Nivey- water lily and oil. Tenhle sprchový gel, jak už můžete vidět v názvu voní jako lekníny  a k tomu jsou u uvnitř gelu takové drobné kuličky oleje. Je to moc příjemný gel, a moc ho všem doporučuji.Krásně voní a máte pocit jako kdyby jste byli znovu zrozeni :).
A co vy jaký máte oblíbený sprchový gel ? :)

3 komentáře:

  1. ...taky jsem ho mela , je super, nonavouckej:)

    OdpovědětVymazat
  2. tento jsem taky měla, a musím uznat, že Nivea dělá dobré sprcháče. Já jsem si teď nejvíc zamilovala sprchové krémy od Ziaji. Mám pomerančové a kakaové, úžasně voní a nevysušují. Můžu jen doporučit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj souhlasím nivea má važně dobré sprcháče, a určitě vyzkouším tvoje typy :)

      Vymazat

Děkuji za vaše názory :)