pondělí 26. března 2012

Good Food


Zdravím, takže jelikož už nastalo jarní období, tak co já miluji jsou saláty, jakéhokoliv druhu.Doufám,že bude takhle hezky, abych si mohla začít grilovat, což taky miluji :) obzvlášť, když je léto. Takže tady máte "virtuální" ochutnávku mého zdravého jídla během dne :D
 Snídani - začínám s cornflakama a džusem ( přiznám se, že džusy by se měli ředit, ale já to nikdy nedělám podle mě si ten džus akorát zkazíte) a zeleným čajem



Oběd : Mám ráda špagety a jako správná česká i smažený řízek( vím asi by se to říkat nemělo :D), grilované maso, ale co vysloveně nesnáším jsou ryby, mám z nich ráda jedině pangasiuse( doufám, že se to tak píše). Někdy bych chtěla vyzkoušet třeba lososa.
                                 





Večeře : Já moc nepodporuji nějaký tučný večeře spíš něco jako salát jelikož ještě večer cvičím :)




A co vy co máte nejradši za jídlo?? A bez čeho by jste neuměli žít :) ,?

2 komentáře:

  1. Super !:) Asi by sme si rozumeli lebo čo milujem nadovšetko sú šaláty akéhokoľvek druhu a samozrejme cestoviny. Stále skúšam nové a nové omáčky , asi by som bez nich ozaj nemohla žiť ! :) Potom by si mohla nejaké svoje overené recepríky postnúť, pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  2. radsi mit neco ke snidane nez nic..ale ale cornflakes s dzusem.... vrele doporucuju tohle vyhodit..anebo precti si obsah krabicky a vychodis to sama:je to samej cukr + pijes dzus, takze tvoje snidane je cukr s cukrem.
    Udelej si zmenu: dej si jedno rano vejce se sunkou (dobrou!) a zeleninou (fazole jsou IN)...uvidis jak prijeme nebude hlad az do odpoledne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše názory :)