pátek 9. března 2012

Kontaktní čočky

Crazy čočky
Klasické čočky
Takže jelikož jsem měla spousty práce do školy, tak se moc omlouvám, že jsem sem moc nepřispívala. Ale dneska bych to chtěla napravit a to hned ne, tak tradičním článkem, který si myslím, že může i pomoc při rozhodování mezi brýlemi a čočkami . Takže jelikož i já mám s kontaktními čočkami zkušenost, tak bych vás s nimi chtěla seznámit a pomoc pokud se zrovna rozhodujete. Takže kontaktní čočky jsou dvojího typu - buď tzv. crazy čočky, jak můžete vidět i na obrázku a klasické dioptrické čočky. Jelikož nevidím na dálku, tak mám klasické dioptrické, a když jsem se rozhodovala, tak jsem hledala i články, kde bych se něco víc dozvěděla ze zkušeností. Ale bohužel tenhle článků není moc. Takže kontaktní čočky jsou z velmi měkkého materiálu, aby se snadno čočka přilnula k oku( rohovce).
Jak získat čočky ?
Takže, když si kupujete brýle, tak můžete v podstatě jít i bez návštěvy lékaře do optiky, protože většina optik mají možnost , že vám jejich lékař udělá potřebné vyšetření, aby vám mohli dát brýle. Ale u čoček toto neplatí, protože k čočkám potřebujete vyšetření od doktora, který vám dá vaše první zkušební čočky. Zkušební čočky dostanete na měsíc, ale na kontrolu se musí jít za 14 dní, kdyby jste měli problémy s nimi.
První dni s čočkami
Je to trochu nezvyk jako každá změna třeba rovnátka( měla jsem je taky,takže vám na ně taky napíšu svůj názor). Když nosíte čočky skoro necítíte, že nějaké máte. Ovšem první nandávání čoček si vyzkoušíte už u doktora, který vás poučí,co vše máte a nemáte dělat jako například, že se čočky nemůžou oplachovat vodou. Jelikož čočka má rub a líc( o tom vám určitě řeknou), tak když si jí tam dáte omylem rubem, tak je to velmi nepříjemné a máte pocit, že vám oko vypadne, ale většinou se čočka z oka vyplaví( slzami).
Nasazování čoček
Takže nasazování čoček je velmi jednoduché, když v něm máte trénink. Ale i to se brzy naučíte, nejdříve vám to trvá třeba 5 minut, ale jak se to potom naučíte, tak to trvá už i míň než minutu. U optika vám ukazují, jak si nandavat čočky před zrcadlem, ale ne vždy vám to vyhovuje, protože mě to víc vyhovuje když nemám u sebe zrcadlo. Když si já nasazuji čočky, tak se za soustředím na jeden bod, vezmu čočku a nadám na oko. Myslím si, že pro mě to je ten nejlepší způsob, ale je to na vás.

Co potřebujete, když chcete čočky?
1) čočky
2) potřebujete roztok na kont. čočky: Do toho dáváte čočky večer, aby se očistili od nečistot. A ráno si je z nich vyjměte.
3) Obal na čočky: Ale ten většinou dostáváte s roztokem.
4) Sadu : kterou většinou dostanete, když si poprvé kupujete čočky nebo přímo od optika






Typy čoček
Určují dobu po kterou je můžete nosit ( Měsíční = měsíc)
  • denní
  • dvoutýdenní
  • měsíční
  • u barvených i čtvrtletní
Líčení s čočkami
Je snadné, já se tedy líčím, když už mám čočky na sobě, ale  nikdo preferuje že se nejdřív nalíčí a až pak nandá čočky.Je to čistě na vás a musíte si to ozkoušet. Odličování nebo lakování vlasů je dobré dělat, když už nemáte čočky na sobě., Aby se vám to na tu čočku nedostalo.
Cena
Takže samozřejmě cena je podle typu čoček denní můžete sehnat od 359 Kč, dvoutýdenní od 384Kč a měsíční od 300Kč. Potom existují ještě balení kde máte čočky na půl roku, ale těch čoček jsou tam na každý měsíc dvě  a ty vyjdou tak okolo 1400Kč.

Takže doufám, že se vím tento článek líbil. Kdyby jste chtěli vědět víc klidně napište buď na email : heartfromcosmetics@gmail.com a nebo do komentářů , moc ráda vám zodpovím vaše otázky.:)
A co vy máte nějakou zkušenost s čočkami ? 



3 komentáře:

  1. Já měla také čočky, ale né takovédle crazy.... jen hodně světlé modré:D!!:) nebyli mi moc přijemnéé..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše názory :)