sobota 10. března 2012

Březen a propadák měsíce

Zdravím vás, jelikož jsem minulý propadák měsíce dělala až na konci února, tak to teď napraví a udělám ho na začátku :) ( nebo spíš uprostřed).Takže propadákem měsíce se stává Essence express dry drops - v překladu rychloschnousí kapky, které už kritizovali spousty blogerek a já se k ním ráda přidám.  Jelikož kapky vůbec nefungují, tak jak mají. Já jsem si je koupila abych je ozkoušela, ale po pár použití jsem je už nepoužila. Fungují možná na jednu vrstvu, ale jak dáte víc vrstev, tak naprosto selžou. Tyto kapky jsou vytvořeny na základě olejového filmu a má vám stačit max 2 kapky. Jsou moc příjemné na kůži, ale to je tak všechno. Po 15 sekundách má být zaschnuto, ale řekla bych, že díky kapkám dostane lak takovou gumovou konzistenci a tak zaschne tak za 5-10 minut.Já jsem slyšela o tom, že Essence vyrábí i rychle schnoucí sprej, tak ho  brzy s tímto srovnám :). Cena je přijatelná asi okolo 50-60 korun, ale já jsi je znovu rozhodně nekoupím .:)
A co vy máte zkušenosti s těmito kapkami nebo s jinými rychlosušiči? A jaký by jste mi doporučily ?? :)) 

5 komentářů:

  1. Taky jsem si ho koupila, je to fakt hrůza

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, tyto kapky jsou fakt propadák :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprej az tak sprej neni, je to vodicka v rozprasovaci, ktera ovsem pozor, podle me funguje. Pouzivam 1.vrstva, postrikat, za minutu 2.vrstva a pak cernou lahvicku Top Sealer a za 5min mam nehty hotove a jsem schopna fungovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Me ty kapy docela fungovaly, ale zazrak to neni. Ten sprej mi prisel podstatne horsi. Pouzivam Mavala lak na ususeni laku a ten je skvely.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím souhlasit, taky jsem si ty kapky koupila a nepřišlo mi, že by lak rychleji zasychal...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše názory :)