sobota 26. května 2012

Lymfodrenáže

Zdravím a krásnou slunečnou sobotu ! :)
Chtěla jsem se vás dneska zeptat mám jedinečnou nabídku jít na lymfodrenáže, ale nevím ráda bych to vyzkoušela ( a to ne proto, že bych měla nějaké problémy, ale prostě mě to láká :). Tak jsem se vás chtěla zeptat na váš názor na lymfodrenáže a na to jestli jste tam byli a jestli vám to pomohlo ? Chápu, že se při tom musím i hýbat a myslím, že u mě to nebude problém, akorát bych chtěla slyšet něco o tom :). Budu moc ráda, když mi s tímto pomůžete

A jak´si užíváte slunečný den ?? :)

2 komentáře:

  1. Já tomu moc nevěřím, ale nemusí to být špatné. Určitě to zkus a potom dej vědět, jestli to skutečně funguje. :P :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na lymfo jsem chodila loni o prázdninách a bylo to moc příjemné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše názory :)