pátek 11. května 2012

Review: Astor - Big and Beautiful :)

Krásnou sobotu přeji! :)
Dneska tu pro vás mám recenzi řasenky, která mi na začátku byla velmi nesympatická, ale postupem času jsem si jí velmi oblíbila. Mám ráda, když jsou řasy výrazné, ale ne zase tak moc. A tato řasenka mi vyhovuje jelikož při první vrstvě se dá říct, že je není až tak velmi výrazná.Bohužel co je její velký problém je to, že dost slepuje řasy.Ale k tomu se dostaneme později, teď k řasence :)


Takže tato řasenka od Astoru má především zajistit objem a prodloužení řas, což bych řekla, že celkem splňuje, ale s tím si určitě musíte pořídit i kartáček na řas,jelikož jak jsem už zmiňovala řasenka dost slepuje řasy, což většina lidí nejvíce kritizuje, ale to je možná pro to, že má zesílit řasy.Jinak řasenka se také často drolí, čímž myslím,že během dne by jste měli kontrolovat jestli nemáte pod očima nadroleno :D.Řasenka má v sobě obsažen kolagen a vitamín B5. Má mít také rychloschnoucí složení, což bych já spíše vyvrátila, podle mě zasychá stejně rychle jako jakákoliv jiná řasenka a nebo dokonce i pomaleji.  
Jinak tato řasenka není voděodolná a také nevysychá, s čímž už jsem se setkala u několika řasenek :). Řasenka je černá . :)
Tuto řasenku můžete koupit v drogeriích u Astor stojanu a stojí okolo 220Kč a obsahuje 7ml.
Shrnutí : Řasenka to co slibuje splňuje, ale nevím jestli si jí koupím znovu z důvodu toho postupného odrolování a z toho slepování řas .

řasenkav jedné vrstvě :)


Měli jste tuto řasenku nikdy  a jaký je váš názor? :)
Jakou řasenku právě teď nedáte z ruky :).?

6 komentářů:

  1. Tu jsem ještě neměla, a nevím nevím, jestli ji někdy vyzkouším, to slepování mě dost odrazuje. :)

    Jinak si tě dovoluji pozvat k sobě na dárečky! http://carre-de-sucre.blogspot.com/2012/05/darecky.html

    OdpovědětVymazat
  2. dokonalá řesenka
    zkušenost zatím nemám)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. JÉÉ ZROVNA TEĎ SI CHCI KUPOVAT NOVOU ŘASENKU, ZKUSÍM ZASE NĚJAKOU OD ESSENCE :-) ..jE TO MOJE OBLÍBENÁ KOSMETIKA! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych chtěla mít natočené řasy jako ty:(

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ji a spokojená moc nejsem.

    Zvu na Giveaway :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše názory :)