čtvrtek 3. května 2012

What I love ? :)

Obrázek z beutydepartment.com
Krásný pátek přeji,
takže v tomto článku bych vám chtěla představit, co jsem si v poslední době oblíbila :). Takže tento měsíc jsem si zamilovala mít na ruce spousty náramků  a hodinky. Proto mě teď v nákupákách najdete většinou u stojanů, jak vybírám nějaký nový náramek :). Hodinky jsem taky měla, teď si asi říkáte proč měla co :D ? Já měla vodotěsný hodinky ( značkový), ale na to, že na nich bylo napsáno, že jsou vodotěsný  na to moc vodotěsný nebyla, byla to celkem krátká příhoda :D my máme na zahradě bazén a zrovna byli dost slušný vedra, tak jsem si šla zaplavat a zapomněla jsem si je sundat. Ale už mám vybraný nový hodinky :) Chystám si koupit teďkon dvoje (do zásoby), už stačí zmáčknout tlačítko a zaplatit. Ale jelikož nejsem boháč, tak si ještě chvilku budu muset počkat :D . Ale o to nejde, takže tento styl mít spoustu náramků na ruce jsem si teď moc oblíbila :) .
A co vy líbí se vám tento styl ?? :)
A co se chystáte dělat o víkendu ?
Ps: Doufám, že o víkendu bude trochu hezky ! :) Jinak přeju krásnej víkend:) 

5 komentářů:

  1. Prostě tak nějak všechny ty náramky a cinkrlátka k létu a tílku prostě patří :-)

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. náramky miluju! moc se mi líbí č.2,8 ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi to moc, hlavně č. 3 a 5!:-)

    Zvu tě na GIVEAWAY:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše názory :)