středa 23. května 2012

Peeling od L´Oréalu :)



Krásný čtvrtek ! :)
Dneska bych chtěla tak trochu prozatím zakončit sérii o peelingu, ať už dělaném doma nebo kupovaném. Ale dneska bych vám chtěla představit jeden peeling od L´Oréalu. Koupila jsem si ho vlastně z nutnosti. Je to obyčejný čistící peeling jako je například od Garnieru nebo podobně. :)
Jelikož je to peeling obsahuje perličky, které odstraňují odumřelou kůži. Tento peeling se mi na začátku zdál mentolový a myslím, že jak jsem si na to zvykla, tak už to nějak necítím :). Má chladivý účinek a obsahuje kyselinu saliciovou, která působí antibakteriálně jako prevence proti vznikajícím pupínkům nebo černým tečkám.

Má se používat každý den.Dávejte si pozor na T-zónu, tam by jste to měli nejvíce vmasírovat a taky se musíte vyhnout okolo očí a pak ho musíte nechat působit 30 sekund.   Můžu vám potvrdit, že pokožka je potom jemnější a pokud trpíte ucpanými póry, tak je určitě dělaný jako pro vás, opravdu i pomohl i v tomto ohledu. Stačí jen trochu tohoto peelingu na obličej  a také si myslím, že určitě vám vydrží tak 2 měsíce, což je podle mě dobrá výdrž. Podle mě tento peeling dokáže sám o sobě vyčistit dost pokožku, ale já poté používám ještě pleťovou vodu.

Obsah tohoto peelingu je 150ml a cena  je různá, já ho koupila za 149 Kč. A jestli si ho ještě koupím ? Asi jo, je to velmi dobrý peeling a  velmi jsem si ho oblíbila. Jinak, jak si užíváte slunečnách dnů? Já úplně skvěle ! :)

Jak si užíváte sluníčka ?? :)

1 komentář:

Děkuji za vaše názory :)